اخبار

کنسرت موسیقی تلفیقی مهدی محمدیان

کنسرت موسیقی تلفیقی مهدی محمدیان
کنسرت گروه مهدی محمدیان چهارشنبه ٧ مهرماه در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران اجرا می شود.

 

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینش های هنری نیاوران در این کنسرت ١١ قطعه از آلبوم موسیقی (سَبک) مهدی محمدیان اجرا خواهد شد.

آلبوم مذکور متشکل از قطعاتی در سبک های ( جز، پاپ ، راک ، راک اندرول و فولکلر) می باشد و همینطور به ٥ زبان فارسی،انگلیسی،فرانسه و فولک (ترکی و لری) خوانده شده است .

قطعاتی چون "رقص ماه" اثر لویس مرنستین و ژان موریسون ،"پرواز تا ماه" از برت هوارد، "خواهان" اثر کردین سلطانى ،قطعه "مرد رویا و گلدون بی گل" ساخته پویان جوان، "حس پرواز، باور و رقص عشق" ساخته سحر دزواریی و "چشمام" اثر مهدی محمدیان و دو قطعه فولکلر به نام های "ساری گلین" و "مِینا بِنَوش" در این مجموعه وجود دارد.

رهبری و تنظیم برای ارکستر این قطعات به عهده کیوان میر هادی می باشد .همچنین دراین اجرا خسرو بهرامی (پیشکسوت موسیقی) به عنوان نوازنده ترومپت گروه را همراهی خواهد کرد.

دراین کنسرت نوازندگانی چون حسین شاهسون (درام) رشید رشیدپور (پیانو و کیبورد) امیر دین محمدی (پرکاشن) آرش اکبری (پیانو و آکاردئون) امین نیلی (کنترباس) مینا نعیمی (گیتار اسپنیش) اشکان چراغی (گیتار آکوستیک و الکتریک) امیر حسین اصفهانیان (کلارینت) گروه را همراهی خواهند کرد.

گفتنی است این گروه در دو سانس ساعت١٨:٣٠ و ٢١ اجرا خواهند داشت و علاقمندان جهت تهیه بلیط می توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه نمایند.

۶ مهر ۱۳۹۵ ۱۰:۵۱
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |