اخبار

نمایش کودک "تابستان یخی "

نمایش کودک "تابستان یخی "
نمایش کودک "تابستان یخی" به نویسندگی و کارگردانی امین دلپذیر از 9آبان در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه خواهد رفت.

 

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینش های هنری نیاوران نمایش "تابستان یخی" برای کودکان و نوجوانان 6 تا 14سال  اجرا می شود.

موضوع نمایش در مورد دختربچه ای به نام سارا می باشد که پدر و مادرش با هم رابطه خوبی ندارند و این مسئله باعث شده اتاق سارا مانند زمستان بسیار سرد باشد ، سردی والدین سارا باهم باعث شده این کودک دچار ناراحتی و غم شود ولی حیوانات قطبی درکنار وی قرارمی گیرند تا...

این نمایش مخصوص کودک و والدین است ،زیرا هدف از این نمایش برای نشان دادن رابطه پدرو مادر وهشدار به آنان است که روابط شان چه  تأثیری روی  فرزندشان  خواهد داشت ، همچنین به کودک آموزش می دهد که اختلافات والدین موضوعی مربوط به پدرو مادراست پو به او ارتباطی ندارد.

ناصر آویژه ،بهراد خوازی،مهرداد بهزاد اول ،مارال فرجادو پریسا نقدی زاده بازیگران این نمایش هستند و صداپیشگی این اثر نیز به عهده  راضیه برومند و بهرام شاه محمد لو می باشد، همچنین آهنگسازی و خوانندگی نمایش تابستان یخی به عهده بهزاد اول می باشد.

گفتنی است نمایش« تابستان یخی » تا 6آذر هرروز ساعت 30/17 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می رود وعلاقمندان برای تهیه بلیط می توانند از طریق سایت Tik8 و گیشه فرهنگسرای نیاوران اقدام نمایند، همچنین با هماهنگی قبلی، این نمایش برای مدارس در اجرای صبح با قیمت نیم بها به روی صحنه می رود.

۳ آبان ۱۳۹۵ ۱۲:۰۰
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |