اخبار

بازدید سالار عقیلی از نمایشگاه بی کرانه

بازدید سالار عقیلی از نمایشگاه بی کرانه
شامگاه شنبه 20 آبان ماه نمایشگاه نقاشی عاطفه حسینی با عنوان بی کرانه در گالری شماره دوی فرهنگسرای نیاوران میزبان سالار عقیلی خواننده موسیقی ایرانی بود.

  


به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینش های هنری نیاوران در این بازدید که با مشایعت سید عباس سجادی مدیر عامل بنیاد آفرینش های هنری نیاوران همراه بود سالار عقیلی  از  ١٦تابلوی نقاشی که  به سبک آبستره انتزاعی با تکنیک اکرولیک خلق شده دیدن کرد .

در پایان این بازدید عقیلی در گفتگویی با روابط عمومی بنیاد آفرینش های هنری نیاوران در خصوص نمایشگاه "بی کرانه"  با تشکر از عاطفه حسینی که او را به دیدن آثارش دعوت کرده است گفت:از دیدن آثاری که امروز در نیاوران دیدم لذت بردم.

وی در ادامه  افزود:همه هنر ها به نوعی به هم  پیوسته هستند . وقتی هنرمند در نقاشی و یا خطاطی اثری را خلق می کند به واقع او دارد آواز خوانی می کند. به عنوان مثال تحریرهایی که در خطاطی است مثل آواز است چرا که  تحریر یعنی نوشتن از این رو ما با آواز خواندن  می نویسیم .

عقیلی با اشاره به علاقه ذاتی خودش به هنر نقاشی و خطاطی اظهار داشت:یکی ازویژگی های آثار خانم عاطفه حسینی استفاده از رنگ های طلایی است.رنگ طلایی رنگی فاخر و با عظمت است. من در منزلم از این رنگ بسیار استفاده کرده ام چرا که جلوه خاصی دارد .

وی در پایان صحبت هایش از  دو تابلوی این نمایشگاه با عناوین طوطی و آهو به نیکی یاد کرد و گفت:تفکر خالق این آثار که در ارتباط با رهایی و به آزادی رسیدن است را  پسندیدم .

گفتنی است آئین افتتاحیه نمایشگاه نقاشی عاطفه حسینی روز جمعه ١٩ آذرماه  با حضور جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر  در گالری شماره دوی فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

علاقمندان جهت بازدید از این نمایشگاه می توانند تا ٢٧تاریخ  آذر  از ساعت ١٠ الی ١٩ و جمعه‌ها از ساعت ١٤ تا ٢١ به فرهنگسرای نیاوران به نشانی انتهای خیابان پاسداران روبه روی پارک نیاوران مراجعه نمایند.

۲۱ آذر ۱۳۹۵ ۱۱:۲۹
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |