اخبار

نمایش آیینی "عاشقانه های من " در نیاوران

نمایش آیینی "عاشقانه های من " در نیاوران
گروه نمایش حرکات آیینی "عاشقانه های من" ویژه بانوان به کارگردانی شیلا نوروزی 3 دی ماه در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه خواهد رفت.

 

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینش های هنری نیاوان، در نمایش هیچ دیالوگی بین نقش آفرینان رد و بدل نمی شود و نریشن هایی قبل ازهراپیزود پخش میشود که تکه ای ازداستان را روایت می کند. تمامی حرکات گویای داستان برای مخاطب می باشد .این نمایشنامه همچنین شامل١١پرده است که هر پرده اسمی مخصوص به خود دارد و مجموعا٢٠بازیگر روی صحنه ایفای نقش می کنند.

شیلا نوروزی کارگردان گروه در خصوص این اجرا اظهارداشت: "عاشقانه های من" داستان عروج الهه ای از عالم بالا به اذن پروردگاربه دنیای خاکی است. در ادامه به برگزیده شدن این الهه به عنوان یک زن برکره خاکی پرداخته می شود  وعاشقانه هایش دراین وادی نظیر عاشق شدن، مادرشدن، پرورش فرزند و درانتهاعروج این زن به عالم ملکوت نمایش داده می شود. نمایش بر همین اساس  با سبک متفاوتی طراحی و کارگردانی شده است. تلفیق این اثر با پرفورمنس وهمگام کردن این دو رشته برروی صحنه بصورت نمایشنامه ،جذابیتی خاص برای مخاطب به همراه می آورد.

گفتنی است این نمایش در یک سانس روز جمعه سوم دی ماه "ساعت15" برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت تهیه و رزرو بلیط می‌توانند از سایت ایران کنسرت اقدام نمایند.

۳۰ آذر ۱۳۹۵ ۱۲:۴۰
رواط عمومی فرهنگسرای نیاوران |