اخبار

نیاوران پذیرای کنسرت گروه "نُوآ "

نیاوران پذیرای کنسرت گروه "نُوآ "
گروه موسیقی سنتی نُوآ به سرپرستی پویا دامادی روز سه شنبه ١4 دی ماه درسالن اصلی فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می رود.

 

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینش های هنری نیاوران گروه موسیقی نُوآ اجرایی با عنوان "بازگشت "را در فرهنگسرا خواهد داشت که دراین اجرا 20 قطعه از ساخته های آرش بلوری ،حسین شکری ،پویا دامادی و کیان فراهانی را در دستگاه های همایون، آوازبیات، اصفهان و دستگاه ماهور  برای مخاطبان اجرا می کند.

کیان فراهانی آهنگساز و نوازنده کمانچه گروه نُوآ، پیرامون این کنسرت اظهار داشت:مخاطبان دراین اجرا با کاری متفاوت روبرو می شوند زیرا دراین اجرا تمامی قطعات، آهنگسازی وتنظیم آن را اعضای گروه انجام داده اند.البته تمامی قطعات براصول ردیف است ولی تنظیم قطعات، برروی ریتم های خاص ساخته شده است . تمامی قطعات این اجرا ازآلبوم جدید گروه با عنوان" بازگشت"می باشد وگروه درتلاش است این آلبوم را در پایان سال وارد بازارموسیقی.

فراهانی با بیان اینکه استاد مجید درخشانی در یکی از تمرینات گروه حضور داشتند و نظرشان این بود که گروه کاری متفاوت ارائه داده اظهارداشت:خوانندگی این اجرا را حسین شکری  به عهده دارد و نوازندگانی چون پویا دامادی تار ،سامان ویژه عود ،آرش بلوری سنتور،عرفان کامفر دف و کوزه و مزدا دامادی با سازتنبک گروه را همراهی می‌کنند.

گفتنی است این کنسرت ساعت ٢٠ دریک سانس اجرا می شود وعلاقمندان جهت تهیه بلیط می‌توانند به سایت تیوال مراجعه نمایند.

۱۳ دی ۱۳۹۵ ۱۰:۴۵
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |