اخبار

مرادخانی: باید تلاش کنیم مردم به خرید آثار هنری ترغیب شوند

مرادخانی: باید تلاش کنیم مردم به خرید آثار هنری ترغیب شوند
علی مرادخانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با حضور در نگارخانه اصلی فرهنگسرای نیاوران در آخرین روز نمایشگاه هفت نگاه به همراه سید عباس سجادی مدیرعامل بنیاد آفرینش های هنری نیاوران، از این نمایشگاه دیدن کرد.

 

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینش های هنری نیاوران مرادخانی در حاشیه این بازدید بیان داشت:در نمایشگاه هفت نگاه معمولا یک مجموعه ازآثار هنری را می توان مرور کرد و جمع بندی از اوضاع و احوال هنری کشور به دست آورد.

وی افزود:خوشحال هستم که دوستان در این نمایشگاه  آثار با کیفیتی ارائه داده اند. هم بازدید کنندگان آثار با کیفتی را می بینند و هم کسانی که می خواهند مجموعه ای از آثار هنری را داشته باشند می توانند آثار خوبی را خریداری نمایند.

مرادخانی درخصوص هم زمانی چند نمایشگاه برای فروش آثارهنری عنوان داشت:باید بررسی و برنامه ریزی شود ،تا نمایشگاه هایی که می خواهند مجموعه ای از آثار هنری را برای فروش ارائه دهند از نظر زمانی باهم تداخل نداشته باشند.از این به بعد نمایشگاه های فروش آثار هنری زیادتر خواهد شد.باید تلاش کنیم مردم بیشتر تشویق و ترغیب بشوند ،کاریک هنرمند ،که یک اثر هنری اصیل است را خریداری نمایند ،تا هم به هنرمند کمک شود همچنین به حوزه هنر نیز احترام گذاشته شود. باید گفت مردم با خرید آثار هنری هم به حوزه هنر ارج می نهند و هم یک اثر هنری را در مجموعه خود خواهند داشت .البته باید گفت آثار ارائه شده درهفت نگاه ،هم از نظر ابعاد و هم از نظر قیمت بسیار مناسب بوده است.

گفتنی است نهمین نمایشگاه "هفت نگاه" با نمایش ٣٠٠ اثر هنری از ٢٨٠ هنرمند تا هفدهم دی ماه در فرهنگسرای نیاوران میزبان علاقمندان به حوزه هنرهای تجسمی بود.

۱۹ دی ۱۳۹۵ ۱۱:۴۱
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |