اخبار

نقد و تحلیل فیلم «کشتی شکسته روی ماه »

نقد و تحلیل فیلم «کشتی شکسته روی ماه »
سینما تک نیاوران در ادامه بررسی آثار ارزشمند سینمای ایران وجهان شنبه 2 بهمن ساعت ١٩ فیلم مستند «کشتی شکسته روی ماه » به کارگردانی کیم اس سی پیوریوجی را در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران پخش و تحلیل می کند.

 

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینش های هنری نیاوران، فیلم کشتی شکسته برروی ماه فیلمی درژانر رومنس پست مدرن است کاری شاعرانه که از روایت گرفته تا فیلم برداری و موسیقی و تدوین و دکوپاژ و بازی ها ،خوب کار شده است.

" کشتی شکسته بر روی ماه " محصول سال 2009 کره جنوبی است که در  ژانر خانوادگی ساخته شده است. مین هیو هانگ- سو یانگ جانگ- جی یو اینگ جانگ بازیگران این فیلم هستند.

 فیلم روایت گر داستان زندگی مردی ناامید است که سعی می کند زندگی اش را به پایان برساند اما با گیر افتادن در  یک جزیره متروکه مجبور به ادامه زندگی می شود. او تلاش می کند  تا  برای زنده  ماندن غذا به دست آورد. او بذر می کارد تا محصول به دست بیاورد  و غذایی که آرزو دارد بخورد. دراین بین دختری که خودش را از دنیا جدا نموده و تنها در محیط مجازی اینترنت و فضای اتاقش زندگی می کند و تنها سرگرمی اش عکاسی و چاپ عکس هاست به طور  تصادفی مرد را می بیند و از طریق فرستادن پیام های کاغذی با او ارتباط برقرار می کند تا اینکه روند زندگی مرد، دختر را نیز امیدوار می کند و  درست زمانی که  همه  چیز  در مسیر خود قرار گرفته است، یک طوفان همه  زحمات آنها را بر  باد می دهد  و....

گفتنی است سینما تک نیاوران برنامه‏ای است با هدف معرفی فیلم‏های مهم اما کمتردیده‏ شده تاریخ سینما، فیلم‏های هنری ایران و جهان که توسط بنیاد آفرینش های هنری نیاوران برگزار می شود. علاقمندان به حوزه فیلم و سینما برای  رزرو و عضویت می توانند به سایت تیوال مراجعه نمایند.

۲۹ دی ۱۳۹۵ ۱۱:۰۱
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |