اخبار

اجرای گروه کوبه ای کنج درنیاوران

اجرای گروه کوبه ای کنج درنیاوران
سازهای کوبه ای کنج به سرپرستی و رهبری علیرضا زرکار دوشنبه 4 بهمن ماه درسالن اصلی فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می روند.

 

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینش های هنری نیاوران ، این گروه موسیقایی در این برنامه با اجرای قطعات «آی آمان » با شعری از عارف قزوینی ، «گل من چندین و ای گل نازمن » با شعری از بیژن ترقی، «بیت چین و ناوک مژگان » با شعری از علی اکبر شیدا وترانه فولکلور «لیلا خانم » میزبان علاقه‌مندان موسیقی خواهد بود.

در این اجرا که خوانندگی آن به عهده مصطفی نیکو و مسعود خسروی می باشد ،سه قطعه به نام های  کودکان کنج ،جانان و حی الله از ساخته های علیرضا زرکار نیز اجرا می شود. مژگان حسینی نوازنده قانون و فربد لطیفی با ساز ویولن اعضای گروه خواهند بود ،همچنین دراین کنسرت 12 نوازنده تنبک به همراه 9نوازنده خردسال تنبک و 9نوازنده دف گروه را همراهی می کنند.

گروه کوبه ای کنج از سال 86 کار خود را در آموزشگاه استاد ملک با یک هنرجو آغاز کرد ،با روندی که از قبل این آموزشگاه برنامه ریزی کرده بود، هر روز تعداد هنرجویان در این فضای آموزشی بیشتر شده است. این گروه از جمله گروه‌های موسیقایی است که از سال 86 عمده فعالیت خود را روی سازهای کوبه‌ای متمرکز کرده و از آن زمان با تعدادی از هنرجویان خردسال 4 ساله تا نوازنده 40 ساله فعالیت خود را در عرصه موسیقی ادامه داده است.

گفتنی است علاقمندان برای رزرو و تهیه بلیط  می توانند با شماره 09122334924 تماس گرفته و یا به آموزشگاه نوای محجوبی ،مراجعه نمایند.

۳ بهمن ۱۳۹۵ ۱۰:۱۶
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |