اخبار

«گاردونی » به نیاوران آمد

«گاردونی » به نیاوران آمد
نمایش کمدی اجتماعی "گاردونی "به کارگردانی ، نویسندگی وبازیگری رضا فتح اللهی از روزچهارشنبه 6 بهمن ماه در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می رود.

 

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینش های هنری نیاوران این نمایش برگرفته از روایت تلخ بازیگری است که سال ها قبل خودش را فدای یک جنایت می کند. نمایش گاردونی قرار بود با ۹ بازیگرکارخود را آغاز نماید وهر کدام از این بازیگران نقش ۴ کاراکتر را بازی نمایند،ولی سال ها تفکر و تمرین بدل شد به روایتی از یک نفر که در قالب ۴۸ شخصیت متفاوت ایفای نقش می کند.

گاردونی کاری متفاوت از گروه نمایش صور می باشد.کاری که مخاطبان را به مدت 60 دقیقه ازمشکلات روزمره زندگی دورمی کند و به دنیای دیگر می برد. آهنگسازی و نوازندگی گیتارکلاسیک این نمایش به عهده هادی گودرزی می باشد ،همچنین طراحی صحنه و لباس این نمایش نیز به عهده رضا فتح اللهی بوده است. دستیار کارگردان این نمایش سهیلا خسروبیگی است ، حمیدرضا ضیایی راد مدیریت پروژه را بر عهده داشته ، امیرحسین گلیارانی مدیر صحنه خواهد بود و رضا زعیمی  به عنوان منشی صحنه گروه را همراهی می کند. همچنین  ابراهیم روستایی مدیر روابط عمومی نمایش گاردونی است.

گفتنی است این نمایش تا 15 بهمن ماه ،غیر از روزهای شنبه و سه شنبه هر روز ساعت 20 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران، به روی صحنه می رود.

علاقمندان برای تهیه بلیط این نمایش می توانند از طریق سایت تیوال و گیشه فرهنگسرای نیاوران اقدام نمایند.

۳ بهمن ۱۳۹۵ ۱۰:۳۷
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |