اخبار

اجرای نمایش کودک«زیرگنبد طلا»

اجرای نمایش کودک«زیرگنبد طلا»
اجرای نمایش کودک شاد و موزیکال "زیرگنبد طلا" به کارگردانی ونویسندگی بهاره میرزاپور،از 27 بهمن ماه درسالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه رفت.

 

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینش های هنری نیاوران ، نمایش زیرگنبد طلا داستان کبوتری است که هر سال به دلایل مختلف از جمله باد و طوفان و روباه و مار و ... جوجه هایش را از دست می دهد... تا اینکه با آهویی آشنا می شود، آهو     می گوید:تنها کسی که می تواند به کبوتر کمک کند مرد خداست و به او پیشنهاد می کند برای یافتن مرد خدا عازم سفر شود و در طول سفر اتفاقات زیادی برای کبوتر می افتد و ....

میرزاپورکارگردان این نمایش عنوان داشت:نمایش زیرگنبد طلا یک نمایش متفاوت ،شاد وموزیکال برای کودکان است. این نمایش برای گروه سنی 3 سال به بالا طراحی شده است ،همچنین این نمایش از دهمین  جشنواره  تئاترکودک و نوجوان وعروسکی بنیاد بین المللی امام رضا(ع) بندرعباس، درهفت بخش جایزه دریافت کرده است. بخش هایی چون دریافت جایزه ی اول کارگردانی،جایزه ی اول نمایشنامه نویسی،جایزه اول و دوم بازیگری زن، جایزه سوم بازیگری مرد وجایزه اول موسیقی را دریافت کرده است.

بازیگران این نمایش راضیه رفیع زاده،سامان فرشیدنیا و بهاره میرزاپور می باشند ،آهنگسازی نمایش نیزبه عهده یاسر شیرزاد است.

گفتنی است نمایش«زیر گنبد طلا» تا20 اسفند  غیر از روزهای شنبه و سه شنبه هر روز ساعت 17 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می رود.علاقمندان برای تهیه بلیط می توانند از طریق سایت تخفیفان ، گیشه فرهنگسرای نیاوران و شماره های 09194346356 و09191625324اقدام نمایند، همچنین با هماهنگی قبلی این نمایش برای مهد کودک ها ومدارس در اجرای صبح با قیمت نیم بها به روی صحنه می رود.

۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ۱۲:۱۰
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |