اخبار

اکران و تحلیل فیلم «بمانی»

اکران و تحلیل فیلم «بمانی»
سینماتک فرهنگسرای نیاوران اثری از داریوش مهرجویی با عنوان " بمانی " را شنبه 26 فروردین ماه ساعت 20 اکران و در ادامه مورد نقد و بررسی قرار می دهد .

 

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینش های هنری نیاوران فیلم «بمانی» شرح زندگی سه دختر ایلامی به نام‌های مدینه، نسیم و بمانی است که در سال 1380 ساخته شده است و بازیگرانی چون حبیب رضایی، بیوک میرزایی، معصومه بخشی، شادی حیدری، توران یاقوتی (حبیبیان)، قادر حیدری، محسن خیاطی، یداله شیراندامی و حسین گیل در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند

برخی از منتقدین ، این فیلم را آغازی جدید در دوران فیلم سازی داریوش مهرجویی عنوان می کنند و معتقدند این فیلمساز برجسته ایرانی بعد از  «هامون» و «درخت گلابی» که در دهه هفتاد ساخته شده است در فیلم " بمانی " قالب های تازه ای را به خدمت می گیرد .

گفتنی است فاطمه سعیدی روانشناس و مدرس مباحث روانشناسی تحلیلی یونگ و آرمان رازقندی  کارشناس سینما در نشست نقد وبررسی  به عنوان کارشناس حضور خواهند داشت 

گفتنی است سینماتک نیاوران برنامه‏ای است با هدف معرفی فیلم‏های مهم اما کمتردیده‏ شده تاریخ سینما، فیلم‏های هنری ایران و جهان که توسط بنیاد آفرینش های هنری نیاوران برگزار می شود. علاقمندان به حوزه فیلم و سینما برای  رزرو و عضویت می توانند به سایت تیوال مراجعه نمایند.

۲۳ فروردین ۱۳۹۶ ۱۰:۴۵
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |