اخبار

گروه موسیقی «صبا محمدی»

گروه موسیقی «صبا محمدی»
گروه موسیقی «صبا محمدی» ویژه بانوان به سرپرستی ندا بهزاد 24 اردیبهشت در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می رود.

 

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینش های هنری نیاوران، ندا بهزاد که  سال ها به عنوان خواننده، همخوان و مدرس آواز سنتی و علاقمند به موسیقی پاپ فعالیت کرده است گروه موسیقی «صبا محمدی» را در سال 1395 تشکیل داد.

این گروه موسیقی در جدیدترین برنامه خود  به اجرای قطعات پاپ قدیمی و معروف ایرانی همچون شهزاده رویا، شانه، در این دنیا و ... با تنظیمی جدید  برای علاقمندان به موسیقی می نوازد . همچنین تکنوازی تار، تکنوازی کمانچه و دونوازی کوبه ای هم در این کنسرت اجرا خواهد شد.

نوازندگان گروه  موسیقی «صبا محمدی»  عبارتند از: ندا بهزاد (درامز، دف و سازهای کوبه ای)، مهسا لواسانی(نوازنده تار)، آرمیتا سلیمی(گیتار باس)، مژگان ابوالفتحی(پرکاشن و سازهای کوبه ای)، کیمیا نیکپور(کمانچه)، مه سیما فلاحی(فلوت)، شروین اسعدی مقدم(پیانو)

گفتنی است گروه موسیقی «صبا محمدی»24 اردیبهشت ماه ساعت 21 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می رود. علاقمندان جهت تهیه بلیط می توانند به سایت ایران کنسرت و یا گیشه فرهنگسرا مراجعه کنند.

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۰:۴۲
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |