اخبار

نمایش آیینی «دخت میهن» ویژه بانوان

نمایش آیینی «دخت میهن» ویژه بانوان
گروه نمایش آیینی«پرنسا» به سرپرستی هلیا عرفانیان 21 و 22 اردیبهشت در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می رود.

 

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینش های هنری نیاوران، نمایش آیینی«پرنسا» به بیان پاره ای از ویژگی های فرهنگی و اجتماعی زنان ایرانی می پردازد. در این نمایش آیینی دوازده قطعه موسیقی- حرکت به همراه متنی به نگارش نیما خسروی تصویری متفاوت از نجابت و سخت کوشی زن ایرانی را در معرض دیدگان مخاطبان قرار می دهد.

در این اجرا سی و پنچ نفر به اجرای حرکات آیینی-سنتی و بومی ایران می پردازند و در پایان نیز با موسیقی حماسی «وطن» از سالار عقیلی، هماهنگی و همراهی همه قومیت های ایرانی را به نمایش در خواهد آمد .

 هلیا عرفانیان تا کنون همراه با گروه هایی همچون گروه «شیفته گان دل» اجراهای بسیاری در داخل و خارج از کشور داشته است و همراه با این گروه به عنوان برنده جشنواره بین المللی کاتاک نیز معرفی شده است. نمایش  «دخت میهن» نخستین حضور گروه «پرنسا» به عنوان گروهی مستقل و رسمی می باشد

گفتنی است نمایش آیینی«دخت میهن» ویژه بانوان 21 و 22 اردیبشت ساعت 16 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می رود. علاقمندان جهت تهیه بلیط میتوانند به سایت ایران کنسرت و یا گیشه فرهنگسرا مراجعه کنند .

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۰:۴۳
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |