اخبار

کنسرت گروه «ترنم مهربانی»

کنسرت گروه «ترنم مهربانی»
گروه موسیقی «ترنم مهربانی» به سرپرستی و آهنگسازی دکتر ساسان بازگیر و خوانندگی بهروز افشار در 26 اردیبهشت در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می رود.

 

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینش های هنری نیاوران، گروه ترنم مهربانی در سال 1393 با هدف ارائه آثار فاخر و اجرای کنسرت در چهار چوب موسیقی ایرانی تشکیل گردیده است. «ترنم مهربانی» تاکنون اجراهای متعدد و موفقی در داخل و خارج کشور داشته است. در این برنامه که در دو بخش اجرا می شود قطعات بخش اول در دستگاه ماهور و آواز دشتی و قطعات بخش دوم در مایه ی آواز اصفهان و دستگاه همایون خواهد بود. اشعار آواز نیز از سروده های «فریدون مشیری» و «سیاوش کسرایی» انتخاب گردیده است.

 ساسان بازگیر سرپرست گروه موسیقی «ترنم مهربانی» در محضر استادانی چون حسین لک، داریوش پیرنیاکان، علی اکبر شکارچی و آزاد میرزاپور تعلیم یافته و سابقه همکاری با گروه هایی همچون: «ماه» به سرپرستی مجید درخشانی و «همایون» به سرپرستی حسین پرنیا و آهنگسازی آلبوم های «خواب و خیال»، «پیمانه»، «روز سفر» و ...را داراست.بهروز افشار نیز در محضر استادانی همچون مهدی فلاح، محسن کرامتی، رامبد صدیف، فریدون مشیری، دکتر حسین عمومی، ابراهیمی و محمدرضا لطفی پرورش یافته است.

اعضای گروه  موسیقی عبارتند از: ساسان بازگیر(سرپرست گروه و آهنگساز)، بهروز افشار (خواننده)، مهدی مرتضایی(سنتور)، اشکان مرادی (کمانچه)، محمد جوزی (عود)، مجید ملکی (تنبک)، رامین ملکی (دف و دایره)

گفتنی است کنسرت گروه «ترنم مهربانی» 26 اردیبهشت ماه در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران ساعت 21 اجرا می شود. علاقمندان جهت تهیه بلیط می توانند به سایت ایران کنسرت و یا گیشه فرهنگسرا مراجعه کنند.

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۰۸:۳۱
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |