اخبار

نوای گروه موسیقی مهوار در نیاوران

نوای گروه موسیقی مهوار  در نیاوران
کنسرت ویژه بانوان گروه"مهوار" ویژه بانوان به سرپرستی و خوانندگی مهناز روستا چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

 

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینش های هنری نیاوران،  بخش اول این کنسرت به آواز دشتی اختصاص دارد و در آن تصنیف های آتش دل، دیدی که رسوا شد دلم، چو مرغ شب، خدا کنه که خوابم نبره، من امشب شکنم ساغر و آمان به همراه چند تکنوازی اجرا می شود. بخش دوم برنامه نیز که در آواز اصفهان اجرا می شود به تصنیف های راز دل، باز آمدی ای آشنا، خداوندا چه می شد، جلوه بستان، مجنون تو، رفته از ساخته های همایون خرم و انوشیروان روحانی و  نارگیله(محلی) و آمان اوچوو(محلی) اختصاص دارد.

اعضای گروه موسیقی مهوار در این کنسرت عبارتند از مهناز روستا(خواننده و سرپرست گروه)، مینوقاسم پور( قانون)، نیوشا بریمانی(کمانچه)، غزل مهدوی (پیانو) و عسل ملک زاده(دف)

تاکنون این گروه موسیقی اجراهای متعددی را در فرهنگسرای نیاوران تجربه کرده است  که با استقبال خوبی از سوی بانوان علاقمندان به موسیقی کلاسیک ایرانی  همراه بوده است

گفتنی است گروه موسیقی مهوار ویژه بانوان 27 اردبیهشت ساعت 21 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می رود. علاقمندان جهت تهیه بلیط می توانند به سایت تیوال و یا گیشه فرهنگسرا مراجعه کنند.

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۰۸:۵۰
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |