اخبار

تمدید اجرای نمایش موسیقیایی «هفت در عشق»

تمدید اجرای نمایش موسیقیایی «هفت در عشق»
نمایش موسیقیایی «هفت درِ عشق» که 7 و 8 اردیبهشت اجرا شده بود، به دلیل استقبال مخاطبان، 28 اردیبهشت در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه خواهد رفت.

 

 

 به گزارش بنیاد آفرینش های هنری نیاوران نمایش موسیقیایی"هفت درِ عشق" به نویسندگی چیا جبری و تهیه کنندگی و کارگردانی مرجان مبینی مهوار و با حمایت بنیاد خیریه فیروزنیا «ویژه بانوان» روی صحنه برود. «هفت در عشق» حاصل پژوهش و تمرین گروه هنری آتلا روی پوشش و حرکات فولکلور کشورهای ایران، آذربایجان، تاجیکستان، فلسطین و ترکیه است که با تلاش شبانه‎روزی اعضای گروه به مرحله اجرا رسیده است. این برنامه شامل نمایش آیین‌های فولکلوریک بخش‌های مختلف ایران از جمله آذری، کردی، گیلکی، جنوبی و آذربایجانی، تاجیکی، فلسطینی، ترکی و سماع است.

گروه آتلا متشکل از سمیه شوقی به عنوان روایتگر، یاسمین نصیری (طراح حرکات فولکلور)، الهه جمال افشاری (طراح صحنه) و مرجان مبینی (تهیه‌کننده و کارگردان) به همراه گروه حرکات در دو بخش بزرگسالان و اندک‌سالان، 28 اردیبهشت ساعت 16 در فرهنگسرای نیاوران «هفت در عشق» را با حمایت بنیاد خیریه فیروزنیا دوباره روی صحنه خواهند برد. علاقمندان  جهت تهیه بلیت این برنامه  می توانند  به سایت ایران کنسرت و یا گیشه فرهنگسرا مراجعه کنید.

 

 

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۲:۱۳
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |