اخبار

«نوای ملل» در نیاوران

«نوای ملل» در نیاوران
کنسرت گروه موسیقی «نوای ملل» توسط خنیاگرانی از از کشور های افغانستان، آذربایجان، ترکیه و ایران جمعه 23 تیرماه ساعت 21 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار می‌شود.

  


به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینشهای هنری نیاوران، گروه موسیقی «نوای ملل» با حمایت موسسه فرهنگی اکو، جدیدترین کنسرت خود را در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می برد.  این گروه موسیقی با نوازندگانی از کشورهای منطقه اکو از جمله افغانستان، تاجیکستان، پاکستان، ایران، آذربایجان، ازبکستان، قزاقستان، ترکمنستان و هندوستان و ارمنستان نزدیک به یک سال و نیم فعالیت خود را آغاز کرده است.

اعضای گروه نوای ملل عبارتند از: کیانا طلایی: تنبک و سنتور، تیمور اوجاقی: خواننده و نوازنده دایره، عبدالقدیر ثاقب: نوازنده طبلا، فرامرز گلزارفرد: نوازنده بالابان، عبدالکبیر معصومی: خواننده و هارمونیا، حسین واحدی: خواننده و نوازنده تار، ستار بابایی: نوازنده تار آذری، مهدی زارع: نوازنده کمانچه و ژیلا تقوی: نوازنده مراژ  سرپرستی این گروه را ژیلا تقوی برعهده دارد.

 گفتنی است کنسرت گروه موسیقی نوای ملل با نغمه‌هایی از مشرق‌زمین و خنیاگرانی از ملل افغانستان، آذربایجان، ترکیه و ایران روز جمعه ۲۳ تیر 21 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه خواهد رفت.علاقمندان جهت تهیه بلیط می توانند به سایت ایران کنسرت و یا گیشه فرهنگسرای نیاوران مراجعه نمایند 

۱۹ تیر ۱۳۹۶ ۱۰:۱۷