اخبار

«نوای صلح» در فرهنگسرای نیاوران

«نوای صلح» در فرهنگسرای نیاوران
کنسرت موسیقی «نوای صلح» به سرپرستی مهدی وجدانی پنج‎شنبه 12 مرداد ساعت 21 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‎رود.

 

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینشهای هنری نیاوران، مهدی وجدانی که پیش از این رهبری ارکستر «نوای صلح» را بر عهده داشته است، درباره این کنسرت توضیح گفت: در این کنسرت که بر پایه احساسات نوازنده بر موسیقی شکل میگیرد و نیازمند تمرکز و توانایی بسیار بالایی است از همین رو بهترین نوازندگان سازهای مورد نظر را دعوت کردیم و در همان جلسات ابتدایی شاکله اصلی این کنسرت را شکل دادیم.

اعضای گروه موسیقی «آنسامبل» عبارتنداز: هومن دلنوازی نوازنده تار، صدا سدیفی نوازنده قانون، آیدا امیری مقدم سازهای کوبهای، سامان محمد نبی ویولن، سپینود میرزایی نوازنده ویلنسل و مهدی وجدانی نوازنده پیانو. همچنین مسعود اله یاری مدیر اجرایی، بهرام شادانفر طراح پوستر و آرام آل کنعان به عنوان عکاس، سایر عوامل اجرایی این کنسرت را تشکیل میدهند.

گفتنی است کنسرت موسیقی «نوای صلح»  پنجشنبه 12 مرداد ساعت 21 در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه میرود. علاقمندان جهت تهیه بلیط میتوانند به سایت ایران کنسرت و یا گیشه فرهنگسرا مراجعه کنند.

۹ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۲:۲۳
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |