اخبار

چهار روایت ساز و آواز ایرانی در فرهنگسرای نیاوران

چهار روایت ساز و آواز ایرانی در فرهنگسرای نیاوران
در راستای ترویج موسیقی ایرانی و به منظور توسعه همکاری بین نوازندگان و خوانندگانی که سبک‎های متفاوتی را تجربه کرده‎اند گروه موسیقی «شبروان» چهارشنبه 18 مرداد، ساعت 21 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‎رود.

 

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینشهای هنری نیاوران، گروه شبروان از سال ۱۳٨۷ با همکاری تعدادی از هنرمندان علاقمند به موسیقی ایرانی و با هدف ارائه آثار متنوع و فاخر تشکیل شده است. این گروه ، برای نخستین بار برنامه «چهار روایت ساز و آواز ایرانی» را تدارک دیده و در ادامه فعالیت هایش  در نظر دارد با اجرای برنامه موسیقی با محوریت ساز و آواز، بر ساختار اصلی موسیقی ایرانی تاکید و در راستای تقویت آن تلاش نماید.

گروه موسیقی «شبروان» در تازه ترین اجرایش برای علاقمندان به موسیقی اصیل ایرانی  برنامهای در چهار بخش تنظیم کرده است

بخش اول، قسمت اول: در آواز شور با خوانندگی سید حسین جعفری

 بخش اول، قسمت دوم:در دستگاه سه گاه  با خوانندگی رسول رهو

بخش دوم، قسمت اول: آوازابوعطا با خوانندگی علی نمازی

بخش دوم،  قسمت دوم: آواز بیات ترک با خوانندگی بهروز افشار

نوازندگان همراه گروه شبروان نیز عبارتند از: امیر سیاوش پور(نی)، حمید اعتمادنیا(تار)،سیدعلی جعفری(تنبک)،آرش کاوسی(:تار)،حامد مردانی مهرآباد(نی)،غلامرضاصدرالدینی(تنبک)، احمدرضا میرهاشمی (کمانچه)، علی محمدحدادیان(تار)، نادر فولادی نسب( شورانگیز)

گفتنی است کنسرت گروه موسیقی «شبروان» چهارشنبه 18 مردادماه ساعت 21 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه میرود. علاقمندان میتوانند جهت تهیه بلیط به سایت ایران کنسرت و یا گیشه فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

۱۶ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۰:۴۸
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |