اخبار

«چند شب گیتار» در فرهنگسرای نیاوران

«چند شب گیتار» در فرهنگسرای نیاوران
دوره سوم مجموعه کنسرت‎های «چند شب» 13 و 14 شهریور ماه با حضور تعدادی از نوازندگان مطرح گیتار در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‎شود.

 

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینشهای هنری نیاوران، در دوره سوم پروژه موسیقایی «چند شب » طبق روال شبهای دیگر این مجموعه برنامه، نوازندگان شناخته شده ساز گیتار به اجرای برنامه میپردازند. نوازندگانی چون محمد آزمند، حسین کمانی، شفق فخارزاده، احسان فرامرزیپور، کامبیز پاکان، نوید زمردی، مهرداد پاکباز  در این کنسرت به اجرای موسیقی در سبکهای جَز، فلامنکو و کلاسیک بدون همراهی ساز دیگر میپردازند.

گفتنی است مجموعه کنسرتهای «چندشب» که به همت موسسه فرهنگی هنری «نغمه حصار» به مدیریت افشین معصومی برگزار میشود، با هدف یادآوری ریشههای اصلی موسیقی در ۱۲ دوره طراحی شده که در هر دوره به یک ساز از حوزه موسیقی ایرانی، کلاسیک و نواحی پرداخته میشود. در دوره سوم نیز که با عنوان «چند شب گیتار» برگزار میشود هنرمندان شرکت کننده به گیتارنوازی در شیوهها و بیانهای متفاوت میپردازند. این برنامه دوشنبه و سه شنبه 13 و 14 شهریورماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار میشود.  علاقمندان میتوانند جهت تهیه بلیط به سایت ایران کنسرت و یا گیشه فرهنگسرا مراجعه کنند.

۷ شهریور ۱۳۹۶ ۱۰:۴۲
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |