اخبار

نمایشگاه «چراغ خاموش، چراغ روشن» در فرهنگسرای نیاوران

نمایشگاه «چراغ خاموش، چراغ روشن» در فرهنگسرای نیاوران
دومین نمایشگاه ابژه با عنوان «چراغ روشن،چراغ خاموش» با حضور معماران، طراحان ومجسمه سازان 17 شهریور ماه ساعت 17 در گالری شماره 1 فرهنگسرای نیاوران گشایش می‎یابد.

 

 


به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینشهای هنری نیاوران، آثار این نمایشگاه با مس ساخته شدهاند و هنرمندان در خلق آنها به قابلیت ویژه مس در انتقال پیام‌های پیچیده توجه کردهاند. همچنین انعطاف پذیری این فلز به هنرمندان اجازه داده است تا با بهره‌گیری از پتانسیل‌های آن آثاری شگرف را پدید آورند.

هدف در این نمایشگاه  همچنین معرفی محصولات برخاسته از فرهنگ‌های بومی در بازارهای جهانی است و در این میان «مس» متریالی است که همواره در ادوار گوناگون به شیوه هایی متفاوت به کار گرفته شده و تاریخ گذشته ایران را به عصر جدید متصل می‌نماید.

هنرمندان شرکتکننده در «چراغ خاموش، چراغ روشن» عبارتند از: هومن بالازاده-سارا حسینیان امیری، علیرضا تغابنی و سپیده صراف زاده، شروین حسینی، محمد خاوریان، علی دوالفقاری، آناهیتا رضااله، امین صادقی، فیروز فیروز، مریم غلامی، سهیل قندیلی و استودیو ری. بهارک کشانی، حسین  غفاری، نیما کیوانی، سینا کیوانی، آرش مظفری، حمید ناصر خاکی، بنفشه درویش، رضا نجفیان، محمدرضا نیکبخت،  طراحان صنعتی: آسیا صمیمی و نیما فردی. همچنین مجسمه سازانی چون: سیاوش جرایدی، بهمن چگنی، عادله فرزین، امین طباطبایی، سروش بهار زاده، فرزانه وزیری تبار  و محمدرضا یزدی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. آثاری نیز  از بهروز دارش، صادق تیرافکن وفرشید شیوا در نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.  نمایشگاه گردانان «چراغ خاموش، چراغ روشن» نیز الناز طهرانی و لونرزو پالمری خواهند بود.

گفتنی است نمایشگاه ابژه از 17 تا 24 شهریورماه در گالری شماره 1 فرهنگسرای نیاوران برقرار است. علاقمندان میتوانند جهت دیدار از آثار این نمایشگاه در روزهای عادی از ساعت 10 الی 21 و در روزهای تعطیل از ساعت 14 تا 21 به  فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.


۱۳ شهریور ۱۳۹۶ ۱۲:۰۶