اخبار

کنسرت پژوهشی استاد مجید کیانی

کنسرت پژوهشی استاد مجید کیانی
کنسرت پژوهشی استاد مجید کیانی 17شهریورماه در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‎شود.

 

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینشهای هنری نیاوران، برنامه پژوهشی «حافظ و موسیقی» بیستمین برنامه از مجموعه «شناخت هنر موسیقی ایرانی» است که توسط مجید کیانی، مدرس موسیقی ایرانی، نوازنده سنتور و از چهره‌های ماندگار برگزار میشود.

این برنامه دارای دو بخش است. در بخش نخست، مجید کیانی درباره موسیقی و ارتباط آن با حافظ به سخنرانی برای مخاطبان خواهد پرداخت. بخش دوم نیز به اجرای تکنوازی سنتور توسط وی اختصاص خواهد یافت.

مجید کیانی متولد اول مهرماه 1320در تهران تاکنون آثار بسیاری در زمینه موسیقی منتشر کرده است که از آن میان می توان به تالیف کتاب هفت دستگاه موسیقی ایران ،کتاب مبانی نظری موسیقی ایران،کتاب چگونگی پژوهش در موسیقی ایران و ... اشاره کرد

وی در سال های اخیر چندین برنامه با محوریت معرفی موسیقی دستگاهی ایران و نیز  چگونگی اجرا ردیف با ساز سنتور در فرهنگسرای نیاوران   با حضور جمع بسیاری از نوازندگان و علاقمندان به موسیقی ایرانی داشته است .

گفتنی است کنسرت پژوهشی مجید کیانی جمعه، 17 شهریورماه ساعت 18 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد. علاقمندان میتوانند جهت تهیه کارت این برنامه که به تهیهکنندگی سید مهرداد کیانی برگزار میشود از ساعت 17 به محل فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

۱۵ شهریور ۱۳۹۶ ۱۱:۵۰
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |