اخبار

نمایشگاه نقاشی ونقاشی‎خط علیرضاوشاهین اسکندری

نمایشگاه نقاشی ونقاشی‎خط علیرضاوشاهین اسکندری
نمایشگاه آثار نقاشی و نقاشی‎خط علیرضا و شاهین اسکندری، جمعه 31 شهریور ماه، در گالری شماره 1 فرهنگسرای نیاوران گشایش می‎یابد.

 

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینشهای هنری نیاوران، علیرضا اسکندری از شاگردان استاد فرشچیان، استاد رحیم ناژفر، استاد مجید مهرگان و استاد تنکابنی بوده که تاکنون آثارش در چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی در داخل و خارج از کشور به نمایش درآمده است. شاهین اسکندری، فرزند وی نیز پس از 16 سال فعالیت حرفهای، برای نخستین بار آثار خود را به نمایش میگذارد. در نمایشگاه اخیر، علیرضا اسکندری به همراه  شاهین اسکندری،  ٦٠ اثر از آثار خود را که در ٣ سال اخیر به اجرا در آمده است در معرض دید علاقمندان قرار خواهند داد.

 شباهتها و تفاوتهاى آثار این دو نسل و تکنیکهاى متفاوت و خلاقانه آنها براى نمایش و ارایه آثار نوین، از ویژگیهاى نمایشگاه این پدر و فرزند است.

گفتنی است نمایشگاه آثار نقاشی و نقاشیخط علیرضا اسکندری و شاهین اسکندری از 31 شهریور تا 6 مهرماه در گالری شماره 1 فرهنگسرای نیاوران بر پا است. علاقمندان میتوانند جهت دیدار از آثار این نمایشگاه در روزهای عادی از ساعت 10 الی 20 و در روزهای تعطیل ازساعت 14 الی 20 به گالری شماره 1 فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

۲۹ شهریور ۱۳۹۶ ۰۹:۵۹
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |