اخبار

آیین افتتاحیه نمایشگاه اعلان گفتگو

آیین افتتاحیه نمایشگاه اعلان گفتگو
مجید تخت روانچی، معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه در حاشیه آیین افتتاحیه نمایشگاه اعلان گفتگو گفت: پیام مردم ایران به کسانی که بر طبل جنگ می کوبند صلح و دوستی است.

 

 

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینشهای هنری نیاوران،شامگاه جمعه 21 مهر آیین اقتتاحیه نمایشگاه گروهی پوستر با عنوان "اعلانِ گفتگو" و با موضوع "گفتگو و تعامل سازنده با دنیا" با حضور مجید تخت روانچی معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه،سید عباس سجادی مدیر عامل بنیاد آفرینش های هنری نیاوران ،اشکان قازانچایی مدیر نمایشگاه و نیز جمع بسیاری از هنرمندان و علاقمندان در گالری شماره دو فرهنگسرای نیاوران برگزار شد .

مجید تخت روانچی در اظهاراتی پس از بازدید از کلیه آثار این نمایشگاه با تشکر از بنیاد آفرینش های هنری نیاوران به خاطر برگزاری چنین نمایشگاهی در این بازه زمانی  گفت : حضور پررنگ بانوان در این نمایشگاه در کنار دیگر جوانان اتفاق بسیار خوبی است و با توجه به فضای مسموم جهانی علیه ایران نمایش این آثار میتواند چهره واقعی جمهوری اسلامی ایران را به همگان به خوبی معرفی کند.

وی در ادامه افزود: آثار به نمایش در آمده در نمایشگاه "اعلانِ گفتگو" پیام مردم ایران را به گوش جهانیان میرساند. آثار این مجموعه بار دیگر تاکید کرد که مردم ایران همیشه اهل گفت و گو و صلح بودهاند. از این رو و در زمانی که برخی دارند بر طبل جنگ میکوبند و خلاف جهت جریان آب شنا می کنند نمایش این آثار میتواند ذات هنردوست و صلح طلب مردم ایران را به جهانیان نمایش دهد.

تخت روانچی در پایان صحبت هایش اظهار امیدواری کرد تا این آثار در دفاتر مختلف سازمان ملل متحد به نمایش در آید. 

گفتنی است اکران فیلم مستند " منو نگاه کن " که در ارتباط با چگونگی برگزاری کارگاه آموزشی این نمایشگاه با مدیریت اشکان قازانچایی بود از دیگر برنامه های اين مراسم بود . امیر حسین محمد خانی کارگردان و تهیه کننده این فیلم مستند بود

شایان ذکر است نمایشگاه آثار گرافیکی 29 هنرمند جوان با نام «اعلان گفتگو» تا 25 مهر برپاست. علاقمندان میتوانند جهت دیدار از آثار این نمایشگاه همه روزه از ساعت 10 الی 20 به گالری شماره 20 فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

۲۲ مهر ۱۳۹۶ ۱۰:۰۱
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |