اخبار

آهنگساز «مسافری از هند» در فرهنگسرای نیاوران

آهنگساز «مسافری از هند» در فرهنگسرای نیاوران
مهرداد هویدا،آهنگساز سریال «مسافری از هند» بخشی از آثار اخیرش را به همراه گروه موسیقی «جم»19 مرداد در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‎رود.

 

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینشهای هنری نیاوران، مهرداد هویدا، خواننده و آهنگساز  موسیقی پاپ در کنسرت پیش روی خود با عنوان «شب‌ـ‌ترانه‌ای آرام با مهرداد هویدا» ساخته‌های اخیرش را پس از ۱۰ سال اجرا خواهد کرد.

در این کنسرت در کنار هویدا به‌عنوان خواننده و آهنگساز، نوازندگانی همچون سروش عمومی ( فلوت)، محمد اطهری (گیتار و هارمونیکا)، علیرضا میرآقا (پرکاشن)، مهدی آقازاده (گیتار)، هومن موسوی (پیانو)، و ریا پذیرا(گیتارباس)، و مهدی جعفری (طبلا) به اجرای موسیقی خواهند پرداخت. «دریغ»، «کوچه»، «مشکل عشق»، «نگاه»، و «صبح است» از جمله قطعاتی‌اند که در این برنامه اجرا خواهند شد.

آلبوم‌های «حیرت»، «لاله گل»، «ترانه‌های غربت»، «کنسرت رومی»، «مسافری از هند»، «رومی ۳» با صدای مهرداد هویدا منتشر شده است.

کنسرت «شب‌ـ‌ترانه‌ای آرام» با مهرداد هویدا، جمعه ۱۹ مرداد، ساعت ۲۱ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای تهیۀ بلیت می‌توانند به سایت ایران کنسرت و یا گیشه فرهنگسرا مراجعه کنند.

 

 

۱۵ اَمرداد ۱۳۹۷ ۰۹:۱۶
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |