اخبار

پلاک 40، آثار هنرمندان انقلاب اسلامی

پلاک 40، آثار هنرمندان انقلاب اسلامی
یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، در بخش نمایش آثار هنرمندان انقلاب اسلامی، با عنوان پلاک چهل، 8 بهمن در فرهنگسرای نیاوران گشایش می‎یابد.

 

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینشهای هنری نیاوران، بخش ویژه یازدهمین جشنواره تجسمی فجر که به آثار هنرمندان انقلاب اسلامی میپردازد در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد. پلاک 40 که به بزرگداشت 40 سالگی انقلاب اسلامی اختصاص دارد، دارای 2 بخش است؛ بخش نخست آثار مرتبط با انقلاب، دفاع مقدس و موضوعات ارزشی است که پیش از این در موزه‌ها، گالری‌ها و حتی در فضاهای خصوصی هنرمندان مختلف وجود داشته‌است.  بخش دیگری که در پلاک 40 به نمایش در میآید نمایشگاه آثار عکاسانی است که در انقلاب حضور داشتند. در این بخش آثار عکاسان حرفه‌ای با موضوع انقلاب در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت. ویژگی آثار بخش عکس این است که در طول این سالها کمتر دیده شدهاند.

گفتنی است بخش ویژه یازدهمین جشنواره تجسمی فجر با موضوع نمایش آثار هنرمنئان انقلاب اسلامی از 8 بهمن تا 5 اسفند در فرهنگسرای نیاوران برپاست. علاقمندان میتوانند جهت بازدید از آثار این نمایشگاه در روزهای عادی از ساعت 10 الی 20 و در روزهای تعطیل از ساعت 14 الی 20 به فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

۶ بهمن ۱۳۹۷ ۱۲:۴۶
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |