اخبار

کنسرت گروه موسیقی نهال در نیاوران

کنسرت گروه موسیقی نهال در نیاوران
گروه موسیقی «نهال» ویژه بانوان، به سرپرستی و خوانندگی لیلا نجفی، ۸ اسفند ماه در فرهنگسرای نیاوران به اجرای برنامه می‎پردازد.

 

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینشهای هنری نیاوران، این کنسرت که تنظیم قطعات آن بر عهده نیوشا بریمانی است، در دو بخش اجرا خواهد شد.  بخش نخست در مایه «شور» و «دشتی» است که قطعات محلی و فولکلور و نیز قطعاتی از همایون خرم و سعید فرجپوری در آن اجرا میشود. بخش دوم کنسرت نیز در مایه اصفهان خواهد بود و در آن قطعاتی از پرویز یاحقی؛ سعید فرجپوری؛ محمدسریر؛ همایون خرم و عباس شاپوری اجرا میشوند‌. در بخشهایی از این کنسرت نیز گروه «هرنگ» به سرپرستی سعیده ترکاشوند به اجرای حرکات آیینی میپردازند.

اعضای گروه موسیقی «نهال» عبارتند از:  نیوشا بریمانی(رهبر ارکستر و نوازنده کمانچه)، مینو قاسم پور(نوازنده قانون)، رخساره رستمی( نوازنده عود)، نیلوفر ابراهیمی(نوازنده فلوت)، یلدا صمدی (نوازنده پیانو)، مریم ملا(نوازنده تنبک)، عسل ملکزاده(نوازنده دف و دایره).

گفتنی است گروه موسیقی «نهال» ویژه بانوان، چهارشنبه ۸ اسفند ساعت ۲۰ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه میرود. علاقمندان میتوانند جهت تهیه بلیت به سایت ایران کنسرت و یا گیشه فرهنگسرا مراجعه کنند

۷ اسفند ۱۳۹۷ ۰۹:۵۰
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |