اخبار

فرهنگسرای نیاوران میزبان میهمانان نوروزی با آثاری از حجت شکیبا

فرهنگسرای نیاوران میزبان میهمانان نوروزی با آثاری از حجت شکیبا
همزمان با فرارسیدن نوروز 1398 در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران آثاری از حجت‎الله شکیبا، نقاش و عکاس معاصر جمعه 24 اسفند در معرض دید عموم قرار گرفت .

 

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینشهای هنری نیاوران، حجتالله شکیبا که بیشتر با خلق نقاشی‌هایی با موضوع ایران باستان شناخته ‌شده است با سبک هایپررئالیسم فعالیت میکند. این هنرمند برجسته همچنین سابقه همکاری با علی حاتمی، کارگردانی ایرانی، را داراست. تابلوی شهر قدیم مشهد در مجموعه تلویزیونی «هزاردستان» از آثار شکیبا است. همچنین بازسازی تمام تابلوهای کمال‌الملک در فیلم «کمال‌الملک» از جمله «تالار آینه»، و نیز  پرتره‌ای از لیلا حاتمی در فیلم «دلشدگان» از آثار این نقاش ایرانی است.

گفتنی است تاکنون نمایشگاه‌های متعددی از آثار این هنرمند شهیر ایرانی در ایران و جهان برگزار شده‌ است. همچنین حجتالله شکیبا آثار متعددی را منتشر کرده است که از جمله آنها میتوان به «نقاشی‌های شکیبا» (با مقدمه دکتر جواد مجابی)، «مجموعه سه رنگ عشق»، «مجموعه نرگس خاتون»، «مجموعه ایرانشهر»، «کتاب خیام»، «کتاب ایراندخت»، «نقش عکس در هنر ایران» و ... اشاره کرد.

شایان ذکر است نمایشگاه آثار نقاشی حجتالله شکیبا به مناست فرا رسیدن ایام نوروز همه  تا 30 فرودین ماه سال 98 در گالری شماره یک  بر پاست. علاقمندان میتوانند جهت بازدید از این نمایشگاه به جز روز های تعطیل رسمی درج شده در تقویم ، در روزهای عادی از ساعت 10 الی 20 به فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ۰۸:۵۲
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |