اخبار

«نمایش مبارک کجاست؟» در فرهنگسرای نیاوران

«نمایش مبارک کجاست؟» در فرهنگسرای نیاوران
نمایش کودک «مبارک کجاست» به نویسندگی و کارگردانی محمود تیموری از ۸ اردیبهشت در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‎رود.

 

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینشهای هنری نیاوران، نمایش کودک «مبارک کجاست؟» نمایشی برای کودکان و نوجوان است که در آن گروه نمایشی قصد دارد با زبان شیرین قصه در قالبی شاد و طنزگونه و نفشسازیهای گوناگون به کشف معمای خوشبختی بپردازند. در خلاصه این نمایش آمده است «ما از زمان کودکی تا بزرگسالی  به دنبال خوشبختی هستیم و هر بار فکر می کنیم خوشبختی کجاست؟ و همیشه به دنبالش هستیم اما آیا میشود راهی پیدا کرد تا خوشبختی به دنبال ما باشد.... بله راهی که قهرمان داستان «مبارک کجاست؟» طی میکند همان راهی است که خوشبختی را به سوی خود میکشاند.»

عوامل این نمایش عبارتند از: محمود تیموری (نویسنده، کارگردان و طراح صحنه)، امیر توکلی (موسیقی)، سپهر قناد(تنظیم موسیقی)، پروانه نوایی(دستیار کارگردان، طراح لباس، گریم و روابط عمومی). بازیگران این نمایش عبارتند از: نداحاج بابایی، پرویز حاجیزاده، محمود تیموری و  مسعود پورجمشید.

گفتنی است نمایش «کودک مبارک کجاست» از ۸ تا ۳0 اردیبهشت، همه روزه به جز روزهای سه شنبه ساعت ۱۸ در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران اجرا میشود. علاقمندان میتوانند جهت هماهنگی و رزرو بلیت با شمارههای ۸۸۳۲۱۵۷۲ و ۰۹۱۹۱۰۸۰۴۳۱ تماس بگیرند.

۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۰۹:۲۸
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |