اخبار

سید مجتبی حسینی معاون هنری وزیر ارشاد : هنرمندان پیشتازان همراهی با مردم در دشواری‎ها هستند

سید مجتبی حسینی معاون هنری وزیر ارشاد : هنرمندان پیشتازان همراهی با مردم در دشواری‎ها هستند
سیدمحمد مجتبی حسینی، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور هنری، شامگاه جمعه 20 اردیبهشت از نمایشگاه «کیمیای مهر» در گالری شماره 1 فرهنگسرای نیاوران بازدید کرد.

 

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینشهای هنری نیاوران، سید محمد مجتبی حسینی، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این بازدید از نمایشگاه «کیمیای مهر» که با مشایعت سید عباس سجادی مدیر عامل بنیاد آفرینش های هنری نیاوران همراه بود  در سخنانی با ذکر این مطلب که  در این نمایشگاه مجموعه‌ای از بزرگان هنرهای تجسمی با سلیقههای گوناگون گرد هم آمدهاند و  مجموعه جدیدی را شکل داده اند  که قرار است عواید آن صرف  سیل زدگان و معلولان کشور شود اظهار داشت : کمتر چهره بلند آوازهای در عرصه هنرهای تجسمی میشناسیم که اثر یا آثاری در این مجموعه نداشته باشد. هنرمندان با عنوان حساسترین گروه اجتماعی همواره پیشتازان همراهی با مردم به خصوص در دشواریها هستند.

وی افزود :این که گروهی از هنرمندان آثارشان را به این نمایشگاه برای کمک به سیل زدگان کشور و نیز معلولین آوردهاند نشاندهنده حساسیتی است که در این قشر فرهیخته و همدل وجود دارد.

 حسینی همچنین اظهار امیدواری کرد که این نیت خیر موجب حرکات و گامهای بلند و استواری شود و تاثیرات بیشتری در اجتماع داشته باشد.

معاون وزیر در امور هنری، در این باره که هنرمندان دیگر عرصهها نیز فعالیتهایی در راستای کمک به هموطنان سیلزده داشتهاند گفت: «از ابتدای سال تاکنون گزارشهای متعددی دریافت کردهام که کنسرتها و تئاترهای متعددی بخشی از عواید خود را برای کمک به هممیهنان سیلزده اختصاص دادهاند. هنرمندان عرصه نمایش و موسیقی نیز همین همراهی و همدلی را داشتهاند. گزارش هایی که به دست من رسیده  نشاندهنده این بوده است که در مدتی که از آمدن سیل گذشته هنرمندان تمامی عرصهها، از جمله موسیقی و نمایش هم بخشی از درآمدهای خود را با حسن نیت به این امر اختصاص داده اند.

گفتنی است نمایشگاه «کیمیای مهر» به نفع هموطنان معلول سیلزده از 20 تا 31 اردیبهشت در گالری شماره 1 فرهنگسرای نیاوران برپاست. علاقمندان میتوانند در روزهای برگزاری نمایشگاه از ساعت 16 تا 22:30 به فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۰:۲۷
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |