اخبار

«آدم کوچولوی گرسنه»و«شنل قرمزی»به نیاوران می‎آیند.

«آدم کوچولوی گرسنه»و«شنل قرمزی»به نیاوران می‎آیند.
نمایش کودک «آدم کوچولوی گرسنه» و «شنل قرمزی» به کارگردانی فهیمه میرزاحسین، از 31 تیرماه در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‎رود.

 

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینشهای هنری نیاوران، در خلاصه این دو نمایش آمده است: یک روز صبح یک آدم کوچولو از خواب بیدار میشود. او گرسنهاش است. به آشپزخانه میرود ولی چیزی برای خوردن پیدا نمیکند. به سوی نانوایی میرود و از نانوا نان میخواهد ولی چون پول ندارد نانوا بجای پول از او آرد میخواهد. آدم کوچولو به راه میافتد و از آسیابان آرد میخواهد و او به ازای آرد، گندم مطالبه میکند و ...

داستان  «شنل قرمزی» نیز از این قرار است:

در یک صبح سرد، شنل قرمزی نامهای از مادربزرگش دریافت میکند که خبر از سرماخوردگی او میدهد. بنابراین دخترک با سبدی از میوه و کیک توت فرنگی و راهی خانه مادربزرگ میشود. خانه مادربزرگ خیلی دور است. دخترک باید از جنگل، کوه و رودخانه بگذرد تا به خانه مادربزرگ برسد. در راه گرگی سعی میکند شنل قرمزی را گول بزند و ...

عوامل نمایش «آدم کوچولوی گرسنه» و «شنل قرمزی» عبارتند از:  فهیمه میرزاحسین (کارگردان)، سعید وثیقنیا (مدیر امور بینالملل)، بازیگران: سعیده میرزاحسین، سمانه میرزاحسین، تهیهکننده: گروه درخت سیب، موسیقی: سعیده میرزاحسین، دکور: سمانه میرزاحسین.

گفتنی است نمایش کودک «آدم کوچولوی گرسنه» از 31 تیر همه روزه به جز روزهای سهشنبه ساعت 18 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه میرود. علاقمندان میتوانند جهت تهیه بلیت به سایت تیوال و یا گیشه فرهنگسرا مراجعه کنند.

۳۰ تیر ۱۳۹۸ ۱۰:۲۹
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |