اخبار

کنسرت گروه موسیقی لیلی یان

کنسرت گروه موسیقی لیلی یان
کنسرت گروه لیلی‎ یان به سرپرستی پیمان سلطانی و خوانندگی میثم کشاورز ملکی و محمود صالحی 5 و 6 دی در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‎رود.

کنسرت گروه موسیقی لیلییان  در فرهنگسرای نیاوران

کنسرت گروه لیلییان به سرپرستی پیمان سلطانی و خوانندگی میثم کشاورز ملکی و محمود صالحی 5 و 6 دی در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه میرود.

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینشهای هنری نیاوران، در این کنسرت که با همراهی گروهی همخوانان خواهد بود قطعاتی همچون وطن من، نوروز، ای میهن، نگاه چرخان و ... از ساختههای پیمان سلطانی اجرا خواهد شد.

پیمان سلطانی آهنگساز، رهبر ارکستر، نوازنده و نظریه‌پرداز موسیقی است. وی از سال ۱۳۶۷ به تدریس در حوزه‌های نوازندگی، مبانی آهنگسازی، آشنایی با مکتب‌ها، جنبش‌ها و جریان‌های موسیقی قرن بیستم، شناخت موسیقی، تاریخ موسیقی، تلفیق شعر و موسیقی، روش‌های نوین آواز خوانی، فلسفهٔ موسیقی معاصر و … پرداخت و از سال ۱۳۶۸ با اجرای کنسرت، خلق آثار موسیقی، سخنرانی، اجرای پرفورمنس، برگزاری مستر کلاس و ورک شاپ و هم‌چنین تألیف مقاله، نقد و پژوهش موسیقی در داخل و خارج از کشور فعالیت‌های خود را گسترش داد. سلطانی از سال ۱۳۶۸ سرپرست گروه موسیقی شبان‌رود و سرپرست گروه موسیقی شنیدستان بود و تا سال ۱۳۷۸ این دو ارکستر را اداره می‌کرد.

همچنین در سال ۱۳۷۲ انجمن موسیقی آغاز را تشکیل داد و برای پنج سال مدیریت آن را عهده‌دار بود. در سال ۱۳۷۱ برای تدریس به مرکز آموزشی سوره (برای تدریس در حوزهٔ نوازندگی، تئوری موسیقی و سلفژ) دعوت شد و دو سال فعالیت خود را در آن‌جا ادامه داد. سلطانی در سال ۱۳۷۱ در اولین دوره از فعالیت ارکستر مضرابی به رهبری و سرپرستی حسین دهلوی با این گروه به عنوان نوازنده همکاری کرد.

شایان ذکر است گروه موسیقی لیلییان پنجشنبه و جمعه 5 و 6 دی ماه ساعت 21 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران  به روی صحنه میرود. علاقمندان میتوانند جهت تهیه بلیت به سایت تیوال و یا گیشه فرهنگسرا مراجعه کنند.

۴ دی ۱۳۹۸ ۰۸:۳۲
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |