اخبار

نمایش کودک جنگل مهربونی در فرهنگسرای نیاوران

نمایش کودک جنگل مهربونی در فرهنگسرای نیاوران
نمایش کودک جنگل مهربونی (دادگاه حیوانات) نوشته مرجان مروستی و کارگردانی علی شاه‎صفی از 13 بهمن در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‎رود.
 
 
به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینش‎های هنری نیاوران، در نمایش جنگل مهربونی مانی و مانا ناخواسته و بهنگام بازی در پارک  حیوانات را مورد آزار و اذیت قرار می‎دهند. حیوانات غمگین و آسیب دیده تصمیم به رفتن به جنگل مهربانی می‎گیرند تا از آزار انسان ها در امان باشند. مانی و مانا متوجه اشتباه خود می‎شوند و برای جبران اشتباهشان و عذر خواهی، تصمیم به رفتن  به جنگل مهربانی می‎گیرند.
عوامل این نمایش عبارتند از: نویسنده: مرجان مروستی، کارگردان: علی شاه‎صفی، بازیگران (به ترتیب ورود به صحنه): سینا خراط‎زاده، عارفه حقانی، پرستو قائد رحمت ، گلرخ هاشم بابادی، مرجان مروستی، زهرا شریفی‎نیا، محمدامین محمدی. موسیقی: سیروس مهدی‎پور، طراح پوستر و بروشور: ریحانه مهمان‎پسند. 
نمایش کودک جنگل مهربونی از 14 بهمن همه روزه به جز روزهای شنبه و سه‎شنبه ساعت 17:30 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران اجرا می‎شود. علاقمندان می‎توانند جهت تهیه بلیت با شماره‎های 09197613471 و 09331339730 تماس گیرند و یا به گیشه فرهنگسرا مراجعه کنند.
۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ۱۵:۵۶