حجت الاسلام آفتابی در مراسم بزرگداشت استاد بهروز یوسفی : موسیقی استان کرمانشاه یادگار اساتید برجسته این حوزه است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در مراسم بزرگداشت استاد مرحوم یوسفی گفت : برجستگی های موسیقی استان کرمانشاه مرهون آثار ارزشمند هنرمندان این حوزه همچون مرحوم یوسفی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه  مراسم بزرگداشت مرحوم یوسفی نوازنده و آهنگ ساز برجسته استان کرمانشاه عصر دیروز با حضور علاقمندان به موسیقی برگزار شد.

حجت الاسلام آفتابی با تسلیت درگذشت مرحوم یوسفی به خانواده وی و اهالی موسیقی گفت : استاد یوسفی حق بزرگی بر موسیقی استان دارد و برگزاری چنین بزرگداشتی برای وی ضروری و لازم بود.

وی گفت : امروز موسیقی استان کرمانشاه در حال رشد است و رشد و پویایی موسیقی استان کرمانشاه حاصل زحمات همه دست اندرکاران این حوزه است.

حجت الاسلام آفتابی افزود : موسیقی سنتی و ارزشی و موسیقی که بتواند انسان را به کامل برساند ارزشمند است و باید آن ترویج نمود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در ادامه از صدور مجوز برای برگزاری کنسرت موسیقی گروه آوا و گروه موسیقی استاد علیزاده در کرمانشاه خبر داد و افزود : برگزاری کنسرت های موسیقی از عوامل رونق بخشیدن به موسیقی است.

استاد سید بهروز یوسفی از چهره برجسته موسیقی استان کرمانشاه بود که 28 مرداد درگذشت.


۵ مهر ۱۳۹۲ ۲۰:۰۴
تعداد بازدید (۹۱۵)
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.