اخبار

اجرای ساخته‎های جدید «تریو اپن سورس»

اجرای ساخته‎های جدید «تریو اپن سورس»
تریو «اوپن سورس» 8 و 9 آذر در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‎رود.

 

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینشهای هنری نیاوران، گروه موسیقی «تریو اوپن سورس» برای سومین بار در تهران به روی صحنه می‌رود تا ساخته‌های جدید خود را که در قالب آلبوم «آمیرا» توسط نشر موسیقی هرمس منتشر شد معرفی کنند. در کارنامه قابل اعتنای هر یک از این سه موسیقی‌دان، سابقه همکاری با هنرمندان بزرگ دنیا و هم‌چنین انتشارات پیشرو «ای سی ام» مشاهده می‌شود.

«بیورن مه‌یر» نوازنده باس و عضو سابق گروه مشهور رونین، موسس گروه سوئدی بازاربلو، عضو گروه هنرمند فقید ایرانی آزیتا حمیدی و هم‌چنین کوارتت انور براهم عود نواز برجسته تونسی، برای موسیقی دوستان ایرانی نامی آشنا است. او از سال 1384 تا کنون در قالب تمامی گروه‌های یاد شده در تهران به اجرا پرداخته است و به تازگی اولین آلبوم تکنوازی بیس او نیز توسط شرکت ای سی ام منتشر شد.

آخرین اجرای این نوازنده در  ایران در جشنواره جهانی بداهه نوازی پیانو که در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد بود

«ساموئل روهرر» علاوه بر اوپن سورس، تاکنون به همراه تریو کالین ولون، کوارتت وولفرت برِده‌رُده و همچنین نیلز پتر موولوائر بارها در تهران به روی صحنه رفته است و در زمره کوبه‌ای نوازهای صاحب سبک در صحنه موسیقی نوگرای اروپاست.

«کلاوس گزینگ» که علاقمندان موسیقی او را به عنوان آهنگساز و نوازنده در گروه خواننده مشهور جز انگلستان، نورما وینستون و همچنین نوازنده کلارینت در کوارتت انور براهم می‌شناسند، جزو معدود هنرمندان مطرح و فعال در زمینه نوازندگی ساز نامعمول و جذاب کلارینت باس است.

گفتنی است «تریو اوپن سورس» طی دو شب در تاریخ‌های 9 و 10 آذرماه، ساعت 20 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود. علاقمندان جهت تهیه بلیت میتوانند به سایت تیوال و یا گیشه فرهنگسرا مراجعه کنند.

۳۰ آبان ۱۳۹۶ ۱۱:۵۲
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |