اخبار

دومین نمایشگاه «هنر برای اوتیسم»

دومین نمایشگاه «هنر برای اوتیسم»
دومین نمایشگاه تجسمی«هنر برای اوتیسم» به منظور حمایت از بیماران اوتیسم، 24 آذرماه ساعت 16 در گالری شماره1 فرهنگسرای نیاوران گشایش خواهد یافت.

 

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینشهای هنری نیاوران، در این نمایشگاه 100 اثر از هنرمندان شاخه خوشنویسی، کالیگرافی و تذهیب در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

هدف از برگزاری این نمایشگاه تبادل دانش اوتیسم، مشارکت در ساخت مدرسه تخصصی برای کودکان مبتلا به طیف اختلال اوتیسم و آموزش مربی برای  این کودکان است.

پیش از این اولین نمایشگاه "هنر برای اوتیسم " در تیرماه سال 1395 با حضور آثاری از هنرمندان نام اشنایی همچون منوچهر معتبر، کامبیز درم بخش، ثمیلا امیرابراهیمی، مصطفی دشتی و ... در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران برگزار شد و مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت

شایان ذکر است اختلال اوتیسم یا درخودماندگی نوعی اختلال رشدی از نوع روابط اجتماعی است که با رفتارهای ارتباطی، کلامی غیرطبیعی مشخص می‌شود.

گفتنی است نمایشگاه «هنر برای اوتیسم» از 24 آذر تا 30 آذر فرهنگسرای نیاوران برپا است. علاقمندان جهت بازدید از این نمایشگاه میتوانند همه روزه از ساعت 10 الی 20 به گالری شماره 1 فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند. همچنین نشست خبری این رویداد نیز جمعه24 آذر ساعت 15 در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

۲۰ آذر ۱۳۹۶ ۰۸:۳۲
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |