اخبار

کنسرت گروه موسیقی «مستور» ویژه بانوان

کنسرت گروه موسیقی «مستور» ویژه بانوان
کنسرت گروه موسیقی بانوان «مستور» با سرپرستی ستاره شکوئی و خوانندگی فائزه زارع رفیع، اول دیماه در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می رود.

 

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینش های هنری نیاوران ، کنسرت پیش روی گروه «مستور»، در دو بخش به اجرا در می آید که بخش اول آن به «پیش درآمد ماهور»، «تکنوازی تار»، «تصنیف زبان نگاه»، «ضربی ماهور»، «تکنوازی سه تار»، «تصنیف می زده»، «رنگ ماهور»، «تکنوازی کمانچه»، «گوشواره و نارونی» و «دو نوازی دف و تمبک» اختصاص دارد و در بخش دوم «پیش درآمد چهارگاه»، «راوندی و آواز»، «دو نوازی قانون و تمبک»، «رنگ چهارگاه»، «شیرین شیرین»، «مجنون نبودم»، «آهوی لاری»، «دو نوازی عود و کاخن» و «جومه نارنجی»  برای علاقمندان به موسیقی کلاسیک ایرانی نواخته می شود .

اعضای گروه موسیقی «مستور» عبارتند از :  مونا سعیدی (کمانچه)، شیوا قهرمان نژاد (تار)، الهه شفیعی (سه تار، رباب)، آوین احمدی (عود)، نسیم انعام زاده (تمبک) و مهناز اطهری نژاد (دف، کاخن، اودو)، در این کنسرت آواز خانم زارع رفیع را همراهی می کنند.

همچینین  مجید فلاح پور، تهیه کنندگی کنسرت دی ماه گروه مستور به سرپرستی ستاره شکوئی را بر عهده دارد.

گفتنی است کنسرت گروه موسیقی «مستور»،  ساعت ۱۵ اول دی ماه سال جاری در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می رود . علاقهمندان میتوانند برای خرید اینترنتی بلیتها، به سایت www.iranconcert.com مراجعه کرده یا با شماره روابطعمومى ٠٩٣٨١٥٧٣٨٠٩ تماس بگیرند.

۲۵ آذر ۱۳۹۶ ۱۴:۰۱
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |