اخبار

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت:

این وظیفه نظام است که بستر رشد و شکوفایی استعداد ها را فراهم کند.

این وظیفه نظام است که بستر رشد و شکوفایی استعداد ها را فراهم کند.
غلامرصا منتظری نایب رئیس کمیسون فرهنگی مجلس شورای اسلامی عصر امروز 14 بهمن از نمایشگاه نگاره های چوبی هیما واقع در فرهنگسرای نیاوران بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، منتظری با ارزشمند دانستن برگزاری این نوع نمایشگاه ها گفت: قبل از اثرها، اندیشه خالقان اثر من را جلب آثار کرد که با چه دقت و ظرافتی سوژه  را انتخاب کرده اند.
نایت رئیس کمیسون فرهنگی مجلس افزود:  هر کدام از این تابلو ها به تنهایی ایستگاه معرفت هستند که حرف های زیادی را در خود برای مخاطب به همراه دارند.
وی با بیان اینکه خالقان این اثار به زوایای مختلف مسائل اجتماعی توجه ویژه ای داشته اند، گفت: در نهایت سادگی اما در اوج زیبایی سعی کرده اند با توجه به ویژگی های طبیعت  و خاصیت چوب از این نعمت خدادادی به نحو احسنت استفاده کنند.
غلامرضا منتظری بیان داشت: این نوع نمایشگاه مثل یک سفره فرهنگی هستند  که می توانند به نیازهای معنوی و فکری بیننده پاسخ دهند.
وی در ادامه اظهار کرد: چنین نمایشگاه هایی باید در مراکز استانها برگزار شوند و در کنار آن کارگاهی با هدف کارسازی و تربیت نیرو برای معرفی هنرمندان سراسر ایران برپا شود. 
منتظری  یادآور شد: این نمایشگاه ها از یک سو باعث دیده شدن این افراد می شود و از سوی دیگر برای استعدادیابی نوجوانان و جوانان موثر است. در پرتو این کارگاه ها با حضور اساتید صاحب فن خواهیم توانست آینده این هنر را تضمین کنیم.
نایب رئیس کمیسون فرهنگی مجلس گفت: این وظیفه نظام است که بستر رشد و شکوفایی استعداد ها را فراهم کند.

گفتنی است; نمایشگاه نگارهای چوبی هیما  تا 17 بهمن ماه در گالری شماره یک فرهنگسرای نیاوران دایر است.

۱۴ بهمن ۱۳۹۹ ۱۸:۵۴