اخبار

آیین گشایش نمایشگاه گروهی تذهیب با عنوان «دختران شهمامه» در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد

آیین گشایش نمایشگاه گروهی تذهیب با عنوان «دختران شهمامه» در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد
سومین نمایشگاه گروهی تذهیب با عنوان «دختران شهمامه» به سرپرستی «شکیلا عالمی» و با حمایت صندوق اعتباری هنر در سالن خزر افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران،  این رویداد روز پنجشنبه 10 اسفند ماه 1402  از ساعت 15 با حضور مسئولینی چون علیرضا رجایی مشاور وزیر امور خارجه،  سید عسگر موسوی مشاور رئیس جمهور سابق افغانستان و استاد دانشگاه لندن،  ابوالفضل همراه رئیس فرهنگسرای نیاوران، مهتاب ساحل نماینده افغانستان در مؤسسه اکو، اسدالله امیری رایزن فرهنگی سابق افغانستان در ایران، ابراهیم حیدری رئیس مؤسسه قلب آسیا، محمدظاهر میرزایی رئیس موسسه باختر و ... صورت گرفت.

این مراسم با تلاوت آیات قرآن مجید و پخش سرود ملی دوکشور شروع شد و در ادامه علیرضا رجایی، سید عسگر موسوی،  ابوالفضل همراه، شکیلا عالمی و محمد میرزایی به سخنرانی پرداختند.

اجرای قطعات موسیقی توسط گروه رباب به خوانندگی حبیب منصوری و طبل نوازی، پخش کلیپی از روند برگزاری این نمایشگاه و تقدیر از بانوان هنرمند شرکت کننده در این دوره با اهداء لوح تقدیر و تندیس، از دیگر جزئیات این مراسم بود.

سومین نمایشگاه گروهی تذهیب با عنوان «دختران شهمامه» از 12 تا 18 اسفند ماه  با نمایش 40 اثر از آثار بانوان ایرانی و افغانستانی دایر است و  علاقه‌مندان برای بازدید می‌توانند از ساعت 10 تا  18 به گالری شماره 2 فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

 

 

 

 

 

۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ۱۳:۱۱
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |