اخبار

نمایش موسیقایی «هفت درِ عشق»

نمایش موسیقایی «هفت درِ عشق»
نمایش «هفت درِ عشق» به نویسندگی "چیا جبری" و تهیه‌کنندگی و کارگردانی "مرجان مبینی مهوار" 7 و 8 اردیبهشت در فرهنگسرای نیاوران «ویژه بانوان» به روی صحنه می رود.

 

 

به گزارش بنیاد آفرینش های هنری نیاوران "هفت درِ عشق" حاصل پژوهش و تمرین گروه هنری آتلا روی پوشش و حرکات فولکلور کشورهای ایران، آذربایجان، تاجیکستان، فلسطین و ترکیه است. این برنامه شامل نمایش آیین‌های فولکلوریک بخش‌های مختلف ایران ازجمله آذری، کردی، گیلکی، جنوبی و آذربایجانی، تاجیکی، فلسطینی، ترکی و سماع است.

گروه آتلا  از سال 1391 فعالیت خود را آغاز کرده است. این گروه تاکنون اجراهای متعددی را در داخل و خارج از کشور داشته که قدم بسیار مهمی در جهت معرفی بخشی از فرهنگ و هنر باستانی و اصیل ایران؛ که مربوط به حوزه پوشش، حرکات و موسیقی فولکلور می‌شود؛ به هموطنان و جامعه بین‌الملل برداشته است.

گروه آتلا متشکل از سمیه شوقی به عنوان روایتگر، یاسمین نصیری (طراح حرکات فولکلور)، الهه جمال افشاری (طراح صحنه) و مرجان مبینی (تهیه‌کننده و کارگردان) به همراه گروه حرکات در دو بخش بزرگسالان و اندک‌سالان نمایش  "هفت درِ عشق" را برای علاقندان اجرا می کند .

گفتنی است نمایش «هفت درِ عشق» 7 و 8 اردیبهشت ساعت 15 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران ویژه بانوان برگزار می شود . علاقمندان   جهت تهیه بلیت این برنامه  می توانند  به سایت ایران کنسرت و یا گیشه فرهنگسرا مراجعه کنید.

۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۱:۴۹
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |