اخبار

کنسرت موسیقی پاپ سنتی کوروش صنعتی

کنسرت موسیقی پاپ سنتی کوروش صنعتی
کوروش صنعتی نخستین کنسرت موسیقی پاپ سنتی خود را جمعه 29 اردیبهشت در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می برد.

 

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینش های هنری نیاوران، کوروش صنعتی فعالیت موسیقی در زمینه پاپ را به صورت جدی از 1381 آغاز و در سال 1383 آلبوم  «یه بیقرار» را با ده قطعه و از طریق شرکت «نوای رامشه» وارد بازار موسیقی کرده است. وی در سال 1385 تک آهنگی با نام «عشق من» راهی بازار کرد که با استقبال علاقمندان رو به رو شد. صنعتی سپس آلبوم «یادت باشه» را از طریق شرکت «هنر اول» منتشر کرد. در این آلبوم از ترانه های ترانه سرایانی همچون چون علی استیری، حمید فریزند، محمد فراهانی و سعید یزدانی استفاده شده است.

در نخستین اجرای کوروش صنعتی قرار است  قطعاتی  همچون «عشق من» و «من توی هر کوچه به یاد تو خوندم» توسط صنعتی اجرا  شود. در این کنسرت، رضا چشم شب به عنوان رهبر ارکستر و مرتضی زمانیان نیز به عنوان مدیر گروه صنعتی را همراهی می کنند.

گفتنی است کنسرت موسیقی پاپ سنتی کوروش صنعتی 29 اردیبهشت ساعت 21 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران اجرا می شود. علاقمندان جهت تهیه بلیط به سایت ایران کنسرت و یا گیشه فرهنگسرا مراجعه کنند.

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۰۸:۳۱
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |