اخبار

گروه موسیقی «کوچی» به فرهنگسرای نیاوران می‎آید

گروه موسیقی «کوچی» به فرهنگسرای نیاوران می‎آید
قطعاتی از موسیقی فولکلور اسپانیا و نیز موسیقی «فلامنکو» توسط گروه موسیقی «کوچی» (فلامنکو) به سرپرستی هوتن وکیلی مقدم، 19 مرداد در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران اجرا می شود .

 

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینشهای هنری نیاوران، گروه کوچی از سال ١٣٩١ با سرپرستی و تکنوازی گیتار هوتن وکیلی مقدم  اجراهایی را در سبک فلامنکو به روی صحنه برد.

 این گروه، در سال های  نخست فعالیتش  قطعات بدون کلام از بزرگان این سبک مانند «پاکو دلوسیا» و «پاکو پنیا» و همچنین قطعاتی از گروه «جیپسی کینگز» را در سالنهای شهر تهران اجرا کرد. از سال ١٣٩٥ با اضافه شدن خواننده به گروه، «کوچی» قطعاتی به زبان اسپانیایی و در سبک «جیپسی فلامنکو» از موسیقی کولیهای اسپانیا را به رو صحنه برد ، که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان رو به رو شد

اعضای گروه موسیقی «کوچی» عبارتند از: هوتن وکیلی مقدم (تکنواز گیتار و سرپرست گروه)، فرهاد خزری (خواننده)، محمد اشرفی(گیتار باس)، نیلوفر صادقی( گیتار و آوا)، مصطفی نجفی(خواننده)، افشین هنرور( نوازنده پرکاشن)

شایان ذکراست کنسرت فلامنکو ی گروه موسیقی کوچی پنجشنبه 19 مرداد ماه ساعت 21 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران اجرا میشود. علاقمندان جهت تهیه بلیط میتوانند به سایت ایران کنسرت و یا گیشه فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند

۱۶ اَمرداد ۱۳۹۶ ۰۸:۵۷
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |