اخبار

دو نوازی نوازندگان ایران و سوئیس در نیاوران

دو نوازی نوازندگان ایران و سوئیس در نیاوران
پیمان یزدانیان، نوازنده ایرانی پیانو و سموئل روهرر نوازنده سوئیسی سازهای کوبه‎ای 14 و 15 اردیبهشت در فرهنگسرای نیاوران به اجرای دونوازی می‎پردازند.

 

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینشهای هنری نیاوران، پیمان یزدانیان پیانیست و آهنگساز برجسته ایرانی و سموئل روهرر کوبهای نواز صاحب سبک سوئیسی برای مخاطبان جدی موسیقی ایران نامهایی آشنا هستند. یزدانیان با کارنامه بی‌نظیرش در حوزه موسیقی فیلم، آهنگسازی کلاسیک، انتشار ۷ آلبوم با نشر موسیقی هرمس و اجراهای زنده‌اش و همچنین روهرر با کنسرت‌های متعددی که طی سال‌های اخیردر قالب تریو اوپن سورس، تریو کالین ولون و کوارت وولفرت برده روده  و البته انتشار آلبوم «آمیرا» توسط نشر موسیقی هرمس، مخاطبان قابل اعتنایی را برای خود بدست آوردهاند. این دو در سال ۹۶ و در حاشیه کنسرت «تریو اوپن سورس» در تهران، به همنوازی بداهه پرداختند که حاصل آن، هر دو را بر آن داشت تا به طرح دونوازی پیانو و درامز نگاهی جدی‌تر داشته باشند.

گفتنی است دونوازی پیانو و سازهای کوبهای جمعه و شنبه 14 و 15 اردیبهشت ماه، ساعت 21 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد. علاقمندان میتوانند جهت تهیه بلیت به سایت تیوال و یا گیشه فرهنگسرا مراجعه کنند.

۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۱:۰۷
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |