اخبار

نمایشگاه نقاشی لادن علوی با هدف کمک به آموزش کودکان سرپل ذهاب در فرهنگسرای نیاوران

نمایشگاه نقاشی لادن علوی با هدف کمک به آموزش کودکان سرپل ذهاب در فرهنگسرای نیاوران
آیین گشایش نمایشگاه آثار نقاشی لادن علوی روز جمعه 14 اردیبهشت ماه ساعت 17 در گالری شماره 2 فرهنگسرای نیاوران بر پا می‎شود.

 

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینشهای هنری نیاوران، در این نمایشگاه که با هدف کمک به ساخت کانکسهای آموزشی در منطقه سرپل ذهاب برگزار میگردد، 42 اثر از آثار نقاشی لادن علوی با تکنیک اکریلیک و آبرنگ در معرض دید علاقمندان قرار میگیرد. این هنرمند در آثاری که در این مجموعه به نمایش درآمده کوشیده تا با بهرهگیری از رنگها، غم و شادیهای آدمی را به تصویر کشد.

سبک آثار علوی اکسپرسیونسیم است. در این سبک هنرمند میکوشد تا با استفاده از رنگ، احساسات بشری همچون ترس، نفرت، عشق و اضطراب را به نمایش بگذارد. به بیان دیگر اکسپرسیونیسم به نوعی اغراق در رنگها و شکلهاست، شیوه‌ای عاری از طبیعت‌گرایی که می‌خواهد حالات عاطفی را هرچه روشنتر و صریحتر بیان نماید.

گفتنی است این نمایشگاه که 40 درصد از عواید فروش آن صرف تهیه کانکس آموزشی برای کودکان زلزله زده سر پل ذهاب میشود از 14 تا 22 اردیبهشت در گالری شماره 2 فرهنگسرای نیاوران برپاست. علاقمندان میتوانند جهت بازدید از آثار این مجموعه در روزهای عادی از ساعت 10 الی 21 و در روزهای تعطیل از ساعت 14 تا 21 به گالری شماره 2 فرهنگسرا مراجعه کنند.

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۰۸:۲۵
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |