اخبار

نمایشگاه معماری gmp در فرهنگسرای نیاوران

نمایشگاه معماری gmp در فرهنگسرای نیاوران
آیین گشایش نمایشگاه معماری «طراحی با گفت و شنود ـ معماری فون گرکان، مارگ و شرکا» / پنج‎شنبه 5 مهرماه، در گالری شماره 1 فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینشهای هنری نیاوران، این نمایشگاه معماری نخستین بار در شهر «هوشی مین» ویتنام برگزار شده است و از آن روز تاکنون شهرهای سانتیاگو در شیلی، ریو در برزیل و پکن در چین میزبان آن بودهاند.

در نمایشگاه «طراحی با گفت و شنود ـ معماری فون گرکان، مارگ و شرکا» نمونه‌هایی از آثار بین‌المللی مهندسین مشاور فون گرکان، مارگ و شرکا (gmp) به منظور پاسخ گویی به پرسش‌های خاص فرآیند طراحی و ...  در معرض دید علاقمندان قرار میگیرد.

این نمایشگاه معماری دارای دو بخش است: در یک بخش پروژه‌های تحقق یافته gmp در سراسر جهان در مقولههای شهرسازی، اجرا و ... ارائه می‌شوند؛ در بخش دیگر نیز پروژه‌ها و طرح‌هایی که gmp در سال‌های گذشته در ایران انجام داده، نمایش داده خواهد شد.

گفتنی است نمایشگاه معماری «طراحی با گفت و شنود ـ معماری فون گرکان، مارگ و شرکا» از 5 تا 27 مهرماه در گالری شماره 1 فرهنگسرای نیاوران برپاست. علاقمندان میتوانند جهت بازدید از این نمایشگاه در روزهای عادی از ساعت 10 الی 20 و در روزهای تعطیل از ساعت 14 الی 20 به گالری شماره 1 این فرهنگسرا مراجعه کنند.

۲ مهر ۱۳۹۷ ۱۲:۰۱
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |