اخبار

«تلفیق هنر و تجربه با احترام و همدلی» از تاکیدات وزیر آموزش و پرورش در بازدید از نمایشگاه پیشکسوتان هنر

«تلفیق هنر و تجربه با احترام و همدلی» از تاکیدات وزیر آموزش و پرورش در بازدید از نمایشگاه پیشکسوتان هنر
وزیر آموزش و پرورش می‌گوید باید قدر گنجینه‌ها و پیشکسوتان را دانست و شرایط را فراهم کرد تا دانشجویان،دانش‌آموزان و معلمان بیایند و از این استادان یاد بگیرند.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران به نقل از روابط عمومی معاونت هنری، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در دیدار از دومین نمایشگاه هنرهای تجسمی و سنتی هنرمندان پیشکسوت گفت: این نمایشگاه تلفیقی از هنر و تجربه در کنار احترام و همدلی است و این چهار عنصر با همدیگر حس بی نظیری را به مخاطب منتقل می‌کند.

او ادامه داد: اینکه این هنرمندان احساس می‌کنند خانه‌ای دارند که مورد احترام هستند و دیده می‌شوند، فوق‌العاده ارزشمند است‌.

صحرایی همچنین با بیان این‌که برگزاری این نمایشگاه آموزنده است، بیان کرد: باید قدر این گنجینه‌ها را دانست و کمک کنیم تا دانشجویان، دانش‌آموزان و معلمان بیایند و از این نمایشگاه دیدن کنند و از این استادان یاد بگیرند. گاهی اوقات دیدار جوانان با پیشکسوتان می‌تواند جهت زندگی فرد را تغییر دهد، بنابراین از مسئول گروه هنر دانشگاه فرهنگیان نیز خواستم تا به این نمایشگاه بیاید و بازدید داشته باشد تا شرایط برای بازدید دانشجو معلمان نیز فراهم شود،چون معلمان آینده هستند.

او در پایان به تاثیر برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: ایده بسیار خوبی بود،ضمن اینکه تکریم کار کریمان است و کسی که دیگران و بخصوص بزرگ‌ترها را تکریم می‌کند، هم به هنر و هم به هنرمند احترام گذاشته و هم به تاریخی که باید جاری شود.

دومین نمایشگاه آثار هنری تجسمی و سنتی هنرمندان پیشکسوت در فرهنگسرای نیاوران در حال برگزاری است.

 

۷ آذر ۱۴۰۲ ۱۲:۰۱
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |