اخبار

دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با هنرمندان پیشکسوت در فرهنگسرای نیاوران

دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با هنرمندان پیشکسوت در فرهنگسرای نیاوران
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در دومین نمایشگاه هنر‌های تجسمی و سنتی هنرمندان پیشکسوت در فرهنگسرای نیاوران، با هنرمندان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، محمدمهدی اسماعیلی در این دیدار که شامگاه پنجشنبه نهم آذرماه صورت گرفت،  گفت: شما هنرمندان هرکدام یک گنجینه تمام نشدنی هستید و کشور به شما افتخار می‌کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد:  پی‌گیر برگزاری نمایشگاه آثار هنرمندان پیشکسوت در محل‌ها و رویدادهای بین‌المللی مانند اجلاس نخست‌وزیران شانگهای که در آینده نزدیک در تهران برگزار خواهد شد هستیم تا آثار این عزیزان در آنجا در معرض دید قرار بگیرد.

وی اظهار کرد: شما هنرمندان هرکدام یک گنجینه تمام نشدنی هستید و کشور به شما افتخار می‌کند، با افتخار در کنار شما و پیگیر رفع مشکلات مطرح شده هستیم. موزه قرآن را با انعقاد تفاهم‌نامه از میراث فرهنگی به وزارت فرهنگ منتقل و آثاری که امکان نمایش در آن بخش دارند را استفاده می‌کنیم.

اسماعیلی گفت:پیشنهاد می‌کنم در بازه‌های کوتاه و فصلی نمایشگاه‌های مختلف برگزار شود و ما قول حمایت می‌دهیم.

دومین نمایشگاه هنر‌های تجسمی و سنتی هنرمندان پیشکسوت با حضور بیش از ۱۰۰ هنرمند پیشکسوت از تاریخ ۲۵ آبان  تا ۱۰ آذر از سوی موسسه هنرمندان پیشکسوت و با همکاری صندوق اعتباری هنر در نگارخانه اصلی فرهنگسرای نیاوران در حال برگزاری است.

 

۹ آذر ۱۴۰۲ ۱۰:۵۹
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |